Aquest llibre repassa com s02019;ha pensat a Barcelona la cuina com a espai domèstic (sovint anomenat laboratori pels mateixos autors que la tracten) des d02019;Ildefons i Clotilde Cerdà fins al tardofranquisme. Analitza l02019;evolució estètica de la publicitat i els seus missatges més remarcables,...
Aquest llibre repassa com s02019;ha pensat a Barcelona la cuina com a espai domèstic (sovint anomenat laboratori pels mateixos autors que la tracten) des d02019;Ildefons i Clotilde Cerdà fins al tardofranquisme. Analitza l02019;evolució estètica de la publicitat i els seus missatges més remarcables, com ara el «Moulinex libera a la mujer» que va fer estralls durant els anys seixanta del segle XX. I desvetlla els vincles entre la història de la ciutat, de la tecnologia, de l02019;arquitectura, dels sabers, dels imaginaris i de la relació entre cuina i gènere. Veurem l02019;evolució de la ciutat pletòrica de les dècades de les exposicions Universal i Internacional, amb l02019;arribada de la llum elèctrica i la progressiva democratització del subministrament energètic, passant pel veritable cul-de-sac de la ciutat moderna, a partir del 1939.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les cookies estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.